Zakrzykiwanie nie jest dobrą formą rozmowy. A to właśnie rozmowy coraz częściej oczekuje Twój klient – zwłaszcza w sieci. Ma to szczególne znaczenie, jeśli działasz w B2B lub sprzedajesz specjalistyczne produkty. Inbound marketing opiera się na bardzo prostej zasadzie – to potencjalny klient inicjuje komunikację. Marka ma natomiast odpowiadać na jego potrzeby w odpowiednim miejscu i czasie, gdy użytkownik tego oczekuje. Tu liczy się doradztwo i empatia, a nie krzykliwe reklamy.
POLECAMY
Od teorii do praktyki – czyli jak się zabrać za działania inbound marketingowe
Jestem zadeklarowanym zwolennikiem wykorzystania blogów w komunikacji biznesowej. Idealnie nadają się, aby stanowić oś całej komunikacji w ujęciu inbound marketingowym.
Chcąc w pełni wykorzystać potencjał blogu w biznesie, należy zaprojektować cały proces. Nie chodzi tylko o wypełnienie go tekstami powiązanymi tematycznie z ofertą. Nie chodzi też o upychanie samych słów kluczowych, do czego zachęcają niektórzy pozycjonerzy.
Przyciągnięcie ruchu to jedno. Równie ważne jest to, co się dzieje później. Publikowany artykuł musi być przede wszystkim użyteczny – rozwiązywać konkretne problemy, z którymi borykają się Twoi klienci. Dobrze prowadzona komunikacj...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!