Profil osoby to podstawa
Optymalizacja profilu osobowego na LinkedInie stanowi solidny fundament pod każde przyszłe działanie marketingowe. Nie odkryję Ameryki, jeśli powiem Ci, że od wyglądu Twojego profilu i informacji w nim zawartych bardzo dużo zależy. Zadbaj więc o to, by wypełnić go w 100%: od zdjęcia w tle, aż po sekcję z rekomendacjami. Pamiętaj, by w swoim zawodowym podsumowaniu (Summary) oraz w sekcji Doświadczenie uwzględnić słowa kluczowe oraz dodać załączniki, które potwierdzą opisywaną aktywność zawodową i pozytywnie wpłyną na atrakcyjność Twojego profilu. Dopiero po solidnym wypełnieniu profilu osobowego możesz zacząć myśleć o podejmowaniu aktywności marketingowych i sprzedażowych na tej platformie.
POLECAMY
Praktyczne wskazówki rodem z LinkedIna:
- Posiadanie zdjęcia profilowego pozwala uzyskać aż 20 razy więcej kliknięć w profil oraz dziewięć razy więcej zaproszeń do kontaktów.
- Użytkownicy z dobrze opisanym nagłówkiem (Headline) mają 16 razy większą szansę na pojawienie się w wynikach wyszukiwania.
- Użytkownicy, którzy zdefiniują co najmniej pięć umiejętności w dedykowanej ku temu sekcji na profilu osobowym, 27 razy częściej pojawiają się w wynikach wyszukiwania.
Warto wyposażyć się w aplikację
LinkedIn to nie tylko serwis WWW, ale również bardzo użyteczna aplikacja, którą już dziś powinieneś pobrać na swojego smartfona. Dzięki niej...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!