Dołącz do czytelników
Brak wyników

Artykuł sponsorowany

8 lipca 2019

NR 46 (Czerwiec 2019)

Bazo - Twoje nowe narzędzie do generowania leadów

393

Gdybyś miał opisać w kilku słowach stronę internetową Twojej firmy, jakich zwrotów byś użył? Nowoczesna, responsywna, funkcjonalna, dopasowana do użytkownika…? Brawo, to wszystko to niemal książkowe cechy dobrej strony internetowej. Jednak czy możesz powiedzieć, że Twoja witryna generuje leady i sprzedaje? Niestety niewiele firm może się tym pochwalić. My dajemy Ci rozwiązanie, dzięki któremu masz na to wpływ!

Generowanie leadów sprzedażowych to jeden z kluczowych procesów w każdej firmie. Jednak statystyki nie są zbyt optymistyczne – spośród wszystkich osób odwiedzających Twoją witrynę tylko 3–5% wypełnia formularz kontaktowy i sygnalizuje zainteresowanie usługami. Biorąc pod uwagę koszty, które generuje Twoja strona, takie jak jej projekt, wdrożenie, pozycjonowanie i ciągłe aktualizacje, to niezbyt wiele... Wniosek? Każdego dnia tracisz potencjalne kontakty biznesowe uciekające ze strony internetowej. To tak jakbyś prowadził sklep i siedział ciągle za ladą nie próbując „wyjść” w stronę potencjalnego klienta, który Cię odwiedza.
 

POLECAMY

Rys. 1. Widok aplikacji BAZO


W jaki sposób można dotrzeć do pozostałych 97%, które jako wskazówkę pozostawiają jedynie swoje adresy IP? 

Niezawodnym pomocnikiem będzie tutaj BAZO, czyli aplikacja, która zbiera dla Ciebie nowe leady, analizując ruch na Twoje stronie i dostarcza Ci pogłębionych informacji o osobach, które ją odwiedzały. Dzięki temu informacja zamienia się w leada, a Ty w końcu wychodzisz zza swojej wygodnej lady i witasz nowego klienta. A o to właśnie chodzi, prawda? 

Jak działa BAZO na Twojej stronie?

BAZO to system do generowania leadów, który przekształca dane zebrane bezpośrednio z kodu w bardzo cenne nazwy firm. Tym sposobem żadna z firm, która odwiedzi Twoją stronę, nie pozostanie anonimowa.

Aplikacja podpowie Ci, jakie podstrony dana osoba oglądała i ile czasu na nich spędziła. Idąc po śladach danego użytkownika, możesz więc stwierdzić, czego szukał na Twojej stronie i jaki był realny cel jego wizyty, a dzięki temu określić, jakie rozwiązania interesują go najbardziej. 

Tajna broń BAZO? Emoji pop-up 

Rozwiązaniem, które otrzymuje się razem z naszą aplikacją jest emoji-pop. Jaka jest jego największa zaleta? Pop-up BAZO jest niewielki i z łatwością wpasowuje się w dowolną stronę. Za pomocą dostępnych emoji możesz opowiedzieć krótką historię, podziękować odwiedzającemu za wizytę na Twojej stronie i zachęcić do kontaktu. W BAZO robisz to w kilku prostych krokach. To Ty tworzysz komunikat, decydujesz gdzie, kiedy i komu ma się on wyświetlać. I… tyle. Całość nie zajmuje więcej niż 47 sekund. W dodatku za każdy wypełniony formularz możesz nagrodzić użytkownika ciekawą animacją!

Oszczędzaj czas i zwiększ efektywność swoich handlowców

W sprzedaży i marketingu liczy się szybkość reakcji, dlatego za każdym razem, gdy potencjalny klient wchodzi na Twoją stronę, my dajemy Ci o tym znać! Dzięki temu Twoi handlowcy nie muszą poświęcać czasu na...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy