Sposobów na pozyskiwanie wiedzy w e-commerce jest wiele i błędem byłoby ograniczanie się tylko do jednego źródła. Kopalnią informacji i insightów jest oczywiście sam ekosystem e-sklepu, na czele z danymi sprzedażowymi, wiedzą zgromadzoną przez obsługę klienta czy danymi z Google Analytics, Facebooka i innych narzędzi. Czasem jednak warto spojrzeć trochę szerzej na to, co dzieje się w całej branży i społeczności e-kupujących, aby poszukać nieoczywistych kierunków rozwoju. Nowa, niestandardowa grupa docelowa? Funkcjonalność wyprzedzająca oczekiwania naszych dotychczasowych e-klientów? A może zupełnie nowy kanał dotarcia? Możliwości jest wiele!
Od początku celem raportu „Gdzie i jak szukać wzrostu w e-commerce?” nie było zaprezentowanie gotowych rozwiązań, a dostarczenie inspiracji i wyrwanie z szablonowego myślenia o swoim e-sklepie i obecnych konsumentach. Tak, aby dzięki ciągłemu stawianiu hipotez, testom i wyciąganiu wniosków nie ustawać w poszukiwaniu wzrostu i przewagi nad konkurencją.
POLECAMY
Gdzie szukać wzrostu, czyli główne wnioski z badania
Badanie zostało przeprowadzone na grupie ponad 3500 polskich internautów. Odpowiadali oni na pytania dotyczące ich preferencji w zakresie ofert, komunikacji, kanałów czy nowoczesnych rozwiązań zakupowych...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!