Gdy kryzys silnej marce niestraszny! Tylko czy masz silną markę?

Temat numeru Silna marka w Internecie

Prawie codziennie słyszymy, że jakaś marka ma w social media kryzys. Wynikałoby z tego, że mamy permanentny stan, w którym marki nie radzą sobie z rzeczywistością nowych mediów. Jednak pamiętajmy: NIE KAŻDA SYTUACJA TRUDNA JEST KRYZYSEM.

Fakt, że o temacie dyskutują mniejsze lub większe grupki social media ninja, nie znaczy, że mamy panikować. Niestety, ale słowo kryzys w social media stało się wyświechtane i nadużywane. I choć każdy na Facebooku wskazuje, jak by lepiej rozwiązał problem, to gdy przychodzi co do czego, nadal nie ma zbyt wielu specjalistów i agencji, które potrafią zorganizować zarządzanie kryzysowe w piątkowy wieczór. Jak więc żyć z sytuacją kryzysową?

POLECAMY

Monitoring, głupcze!

Skoro już zdecydowaliśmy się być w mediach społecznościowych lub po prostu nasi konsumenci podjęli tę decyzję za nas, to oznacza, że naszym najważniejszym zadaniem będzie słuchanie, a nie tylko mówienie. Monitoring mediów internetowych już dawno przestał być opcją, a stał się koniecznością....

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy