Fakt, że o temacie dyskutują mniejsze lub większe grupki social media ninja, nie znaczy, że mamy panikować. Niestety, ale słowo kryzys w social media stało się wyświechtane i nadużywane. I choć każdy na Facebooku wskazuje, jak by lepiej rozwiązał problem, to gdy przychodzi co do czego, nadal nie ma zbyt wielu specjalistów i agencji, które potrafią zorganizować zarządzanie kryzysowe w piątkowy wieczór. Jak więc żyć z sytuacją kryzysową?
POLECAMY
Monitoring, głupcze!
Skoro już zdecydowaliśmy się być w mediach społecznościowych lub po prostu nasi konsumenci podjęli tę decyzję za nas, to oznacza, że naszym najważniejszym zadaniem będzie słuchanie, a nie tylko mówienie. Monitoring mediów internetowych już dawno przestał być opcją, a stał się koniecznością....
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!