Zalety influencer marketingu
Zalety influencer marketingu wielokrotnie były przedstawiane nawet na łamach tego magazynu. W ramach krótkiej powtórki, w punktach, do najważniejszych z nich można zaliczyć:
POLECAMY
- dotarcie do różnych grup odbiorców i dywersyfikację odbiorców marki;
- budowanie świadomości;
- zwiększenie zaufania i poprawę wizerunku;
- promocję nowych produktów i wsparcie sprzedaży;
- nadanie lub zmianę tone of voice.
Raport „Power of gaming influencers” wskazuje, że 43% globalnej populacji między 18. a 65. rokiem życia obserwuje twórców internetowych (różnych kategorii). Polska niewiele odbiega od średniej światowej – w naszym kraju 37% osób powyżej 18. roku życia śledzi influencerów. To ogromna społeczność, która potencjalnie może być odbiorcami naszej marki – jeśli odpowiednio do niej przemówimy.
Gaming to nie jest rozrywka młodych mężczyzn
Z badania Polish Gamers Research, które od 2014 r. przeprowadza Krakowski Park Technologiczny wraz z GRY-Online S.A., dowiadujemy się, że w 2022 r. 67% polskich internautów grało w gry różnego rodzaju. To dużo, lecz warto zaznaczyć, że jest to najniższy(!) wskaźnik od 2016 r.
W latach 2019–2020 76% internautów identyfikowało się jako gracze, a w 2018 r. było ich nawet 78%. Ten spadek, według respondentów, wywołany jest wojną w Ukrainie. Niemniej jednak, mimo wszystko jest to bardzo liczna i zróżnicowana grupa osób. Mitem jest, że g...