Jeśli nie jesteście fanami takich rozwiązań, do dyspozycji macie również zewnętrzne narzędzia i aplikacje analityczne. Są one dużo bardziej nastawione na pozytywny odbiór użytkowników (user experience), a co ważniejsze – oferują często więcej szczegółowych danych.
Jak więc podejść do analizowania działań na Facebooku, by w prosty sposób wyciągnąć te najbardziej wartościowe dane?
POLECAMY
Analiza odbiorców
Odpowiednie i dogłębne poznanie i zrozumienie naszych odbiorców to podstawa skutecznego marketingu.
Facebook Insights – na bieżąco monitorujcie:
- jak przedstawia się przyrost fanów – szczególnie w momencie prowadzenia konkretnych kampanii lub publikowania wartościowych, Waszym zdaniem, treści,
- skąd pochodzą Wasi fani i jakie są ich cechy demograficzne (rys. 1).

Jak wykorzystać wyniki?
- Do lepszego zrozumienia, kim jest grupa docelowa i jakie ma zainteresowania – należy stworzyć inne komunikaty i w innym stylu jeśli grupą docelową są nastolatki lub młodzi ludzie, a inne do osób starszych.
- Do podjęcia decyzji o głównym języku komunikacji oraz tonie wypowiedzi.
Niezwykle przydatne informacje znajdziecie również na wykresie informującym, ki...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!