Argumenty reklamowe za Facebookiem i YouTubem (wspólne)
Zarówno Facebook, jak i YouTube zgromadziły w Polsce imponującą liczbę użytkowników i są w tym momencie największymi (pod kątem zasięgu w populacji) mediami społecznościowymi. Według danych Mediapanelu Gemius ze stycznia 2023 r.,
z YouTube’a w Polsce korzystało 26 779 410 użytkowników (zagregowane dane z aplikacji i strony www), co przekłada się na niemal 82% zasięgu wśród polskich internautów. Z kolei z Facebooka w tym samym miesiącu korzystało 26 544 672 użytkowników, zapewniając tej platformie 81% zasięgu (analogiczna metodologia pomiaru).
Co ważne, struktura demograficzna użytkowników YouTube’a i Facebooka pod kątem wieku oraz płci użytkowników jest porównywalna.
Na obu platformach spędzają oni także bardzo dużo czasu – nieco ponad 20 godz. w miesiącu w przypadku YouTube’a i prawie 18,5 godz. w miesiącu w przypadku Facebooka. Dla porównania, na Instagramie Polacy spędzają jedynie 4,5 godz. w miesiącu, a na LinkedIn – 17… minut! (źródło: Mediapanel Gemius, 01/2023, zagregowane dane z aplikacji i strony www).
POLECAMY

Na uznanie w przypadku F...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!