Każdy, kto kiedykolwiek przygotowywał treści dla kampanii w wynikach wyszukiwania, zdaje sobie sprawę z tego, że logiczne, sensowne i efektywne przygotowanie reklamy maksymalnie wykorzystującej dostępną liczbę znaków jest zadaniem o wiele trudniejszym niż może nam się wydawać. Szczególnie w przypadku rozbudowanych kampanii, w ramach których tworzymy kilkaset nagłówków czy treści reklam, a z czasem stają się one coraz mniej oryginalne, unikalne i przyciągające uwagę.
POLECAMY
Rewolucja AI w reklamach tekstowych
Sztuczna inteligencja i działania oparte na machine learning są obecne w Google Ads o wiele dłużej niż większość z nas sądzi, do tej pory jednak działały po cichu, wspierając nas w optymalizacji kampanii, stawek, dobieraniu właściwego przekazu do wymagań odbiorcy. W trakcie Google Marketing Live 2023 ogłoszono zmiany, które mają zrewolucjonizować tworzenie kreatywnych treści, analizując naszą witrynę pod kątem najbardziej efektywnych i przyciągających uwagę słów kluczowych oraz zwrotów, które możemy użyć w naszych kreacjach.
Pojawiły się na pierwszych kontach automatycznie tworzone zasoby (ACA), które – korzystając ze stron docelowych – są w stanie tworzyć, a przynajmniej aktywnie wspomóc nas w tworzeniu, najbardzi...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!