Ostatnie badanie aktywności Polaków na Facebooku (bo to właśnie on króluje wśród kanałów social media) wskazuje, że korzysta z niego 14 mln użytkowników, z czego 79% robi to codziennie1. Poczta e-mail jednak wygrywa ten ranking – aż 88% badanych korzysta z niej każdego dnia, a 30% posiada więcej niż 5 kont e-mail (wyniki XIII Raportu Badania poczty elektronicznej)! Dlatego, Drogi Marketerze, pamiętaj, że to właśnie skrzynka pocztowa jest miejscem, gdzie Twoje komunikaty mają największą siłę rażenia.
POLECAMY
Skoro ludzie okazują zainteresowanie daną marką w mediach społecznościowych, istnieje ogromna szansa, że chętnie będą odbierać również komunikację poprzez e-mail. Pokazanie w ciekawy sposób, jakie korzyści przyniesie zapis na newsletter na Facebooku, Twiterze czy LinkedInie, w połączeniu z prostym formularzem zapisu na subskrypcję, zaangażuje aktywną bazę followersów i może przynieść wymierne korzyści. Jakie? Przede wszystkim budowanie aktywnej, lojalnej wobec marki bazy subskrybentów.
Czy Twoi odbiorcy wi
...- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!