To między innymi dzięki tym korzyściom, e-mail marketing staje się coraz bardziej popularny i to niezależnie od branży czy wielkości firmy. Wzrost popularności e-mail marketingu sprawia również, że trudniej jest się wyróżnić spośród konkurencji w coraz to bardziej przepełnionych skrzynkach mailowych.
Żeby pomóc Ci sprawić, że to właśnie Twoje kampanie mailingowe będą wybierane przez odbiorców, przygotowałem listę pięciu trendów, na które powinieneś zwrócić uwagę w 2024 r.
POLECAMY
#1 Dostarczalność
Choć filtry antyspamowe dostawców skrzynek mailowych mają przede wszystkim chronić odbiorców przed wiadomościami śmieciami i phishingiem, zdarza się też, że zbierają żniwa wśród zwykłych marketerów.
Tak też może stać się niedługo, gdyż Google i Yahoo ogłosili, że z początkiem lutego 2024 r. wprowadzają nowe wymagania dotyczące uwierzytelniania wiadomości i zasad zapobiegania spamowi.
Cztery główne zmiany i wymogi, które zostaną wprowa...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!