E-mail marketing – pięć trendów na rok 2024

Temat numeru

E-mail marketing to wciąż jeden z najskuteczniejszych kanałów komunikacji z klientami. Mimo swojego wieku, pozwala on firmom dotrzeć do odbiorców z bezpośrednim i skutecznym przekazem, ciesząc się jednocześnie wysokimi wskaźnikami otwarć oraz kliknięć.

To między innymi dzięki tym korzyściom, e-mail marketing staje się coraz bardziej popularny i to niezależnie od branży czy wielkości firmy. Wzrost popularności e-mail marketingu sprawia również, że trudniej jest się wyróżnić spośród konkurencji w coraz to bardziej przepełnionych skrzynkach mailowych. 
Żeby pomóc Ci sprawić, że to właśnie Twoje kampanie mailingowe będą wybierane przez odbiorców, przygotowałem listę pięciu trendów, na które powinieneś zwrócić uwagę w 2024 r. 

POLECAMY

#1 Dostarczalność 

Choć filtry antyspamowe dostawców skrzynek mailowych mają przede wszystkim chronić odbiorców przed wiadomościami śmieciami i phishingiem, zdarza się też, że zbierają żniwa wśród zwykłych marketerów. 
Tak też może stać się niedługo, gdyż Google i Yahoo ogłosili, że z początkiem lutego 2024 r. wprowadzają nowe wymagania dotyczące uwierzytelniania wiadomości i zasad zapobiegania spamowi. 
Cztery główne zmiany i wymogi, które zostaną wprowad...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy