POLECAMY
Chcesz dowiedzieć się więcej? Weź udział w Konkresie Online Marketing!
Jak zatem wyróżnić się na tle konkurencji i sprawić, aby Twoja aplikacja odniosła spektakularny sukces? Okazuje się, że możliwości jest sporo. Jeśli chcesz wypromować nową aplikację albo „podkręcić” dotychczasowe działania, zachęcam do sprawdzenia kilku wybranych wskazówek (wykres 1).
![](http://forumlogopedy.pl/media/cache/resolve/thumb/uploads/5dc/156/5dc156989333d158348833.png)
w sklepach. Źródło: Statista
1. Zrób serwis w ASO
Wyszukiwanie w App Store jest najczęstszym sposobem odkrywania nowych aplikacji2. Warto zatem zadbać o to, aby w wynikach wyszukiwania aplikacja zajmowała wysoką pozycję. Pomoże Ci w tym ASO (App Store Optimalization), czyli proces tworzenia i optymalizacji treści oraz pozycjonowania aplikacji w sklepie mobilnym. Można powiedzieć, że ASO dla sklepów z aplikacjami jest tym, czym SEO dla wyszukiwarek (wykres 2).
Najważniejsze elementy, które będą wspierać wysoką pozycję Twojej aplikacji w sklepie:
- Ikona
Zadbaj o dobrą ikonę! Powinna ona przykuwać wzrok. Dla wielu użytkowników to właśnie jej wygląd będzie stanowił istotny czynnik przy wyborze aplikacji! W wyborze najbardziej atrakcyjnej wizualnie ikony mogą pomóc Ci testy A/B. - Nazwa
Warto kierować się zasadą „nazwa własna + słowo kluczowe” (szczególnie przydatną w sklepie iOS App Store, gdzie masz do dyspozycji 30 znaków).
![](http://forumlogopedy.pl/media/cache/resolve/thumb/uploads/5dc/156/5dc156ed0c607445161122.png)
Wykorzystanie s...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!