POLECAMY
Chcesz dowiedzieć się więcej? Weź udział w Konkresie Online Marketing!
Jak zatem wyróżnić się na tle konkurencji i sprawić, aby Twoja aplikacja odniosła spektakularny sukces? Okazuje się, że możliwości jest sporo. Jeśli chcesz wypromować nową aplikację albo „podkręcić” dotychczasowe działania, zachęcam do sprawdzenia kilku wybranych wskazówek (wykres 1).
1. Zrób serwis w ASO
Wyszukiwanie w App Store jest najczęstszym sposobem odkrywania nowych aplikacji2. Warto zatem zadbać o to, aby w wynikach wyszukiwania aplikacja zajmowała wysoką pozycję. Pomoże Ci w tym ASO (App Store Optimalization), czyli proces tworzenia i optymalizacji treści oraz pozycjonowania aplikacji w sklepie mobilnym. Można powiedzieć, że ASO dla sklepów z aplikacjami jest tym, czym SEO dla wyszukiwarek (wykres 2).
Najważniejsze elementy, które będą wspierać wysoką pozycję Twojej aplikacji w sklepie:
- Ikona
Zadbaj o dobrą ikonę! Powinna ona przykuwać wzrok. Dla wielu użytkowników to właśnie jej wygląd będzie stanowił istotny czynnik przy wyborze aplikacji! W wyborze najbardziej atrakcyjnej wizualnie ikony mogą pomóc Ci testy A/B. - Nazwa
Warto kierować się zasadą „nazwa własna + słowo kluczowe” (szczególnie przydatną w sklepie iOS App Store, gdzie masz do dyspozycji 30 znaków).
Wykorzystanie...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!