Dobra treść zawsze trafia do celu – jak tworzyć content, aby odnieść sukces?

Temat numeru

Co świadczy o tym, że dana treść jest „dobra” i co to w ogóle znaczy? Z jednej strony decyduje o tym nic innego, jak subiektywne odczucie odbiorcy, z drugiej zaś – dla marketera „dobra” treść to przede wszystkim realizująca zamierzone cele.

Czy to oznacza, że content, który w ocenie odbiorcy jest „słaby”, nie wywoła efektu oczekiwanego przez marketera? Nie zawsze.

POLECAMY

Treści kontrowersyjne, często krytykowane przez odbiorców mogą sprowokować pożądane reakcje pomimo negatywnego odbioru.

Tak czy inaczej jako twórcy treści jesteśmy uzależnieni od ogromu czynników decydujących o tym, czy i komu dana treść przypadnie do gustu i czy spowoduje zamierzoną 
reakcję.

Podstawę tworzenia treści stanowi analiza

Choć odmalowana perspektywa nie napawa o...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy