Darmowe i niskobudżetowe narzędzia dla skutecznego marketera

Temat numeru

Gdybym podliczył sumę wszystkich abonamentów dotyczących najczęściej używanych w pracy marketera narzędzi, kwota zapewne przeraziłaby niejednego przedsiębiorcę. Czy można więc się bez nich obyć? Chciałbym odpowiedzieć inaczej, ale… nie. Praca marketera to nieustanne poszukiwanie nowych rozwiązań. Na szczęście istnieje wiele narzędzi darmowych bądź takich, których bezpłatne wersje zdecydowanie wystarczą w przypadku większości biznesów. Czas najwyższy, abyś zaczął z nich korzystać.

Nawet jeśli w celu prowadzenia działań marketingowych zatrudniasz agencję czy freelancera, zawsze trzymaj rękę na pulsie. To Twój biznes, Twoje wyniki, Twoja przyszłość, poniższe narzędzia mają więc pomóc lepiej zrozumieć działania reklamowe i zachowania klientów oraz wspierać w codziennej pracy. Jeżeli nie planujesz wydawać na nie pieniędzy lub chcesz przetestować ich możliwości, poniższa lista dostarczy Ci ogromnej wiedzy o Twoim biznesie, pomoże także poprawić niedziałające elementy czy uatrakcyjnić komunikację z klientami. 

POLECAMY

1. PushCrew 

Coraz większą popularnością cieszą się w ostatnim czasie powiadomienia push informujące klientów o nowych treściach na stronie czy specjalnych promocjach. Proste, ale wciąż niedoceniane. Ze statystyk wynika, że bardzo duży odsetek odwiedzających akceptuje taką formę dostarczania treści. Wersja darmowa pozwala na zebranie 2000 subskrybentów, co przy wciąż niewielkiej popularności tego rozwiązania wystarczy na kilka lat efektywnego korzystania. 

2. Ze

...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy