Plan działania
Na samym początku powinieneś nakreślić plan działania. Uruchamiając program partnerski, powinieneś wiedzieć, co chcesz osiągnąć za 3-5 lat. Oczywiście obraz ten powinien być dostosowany do aktualnej sytuacji biznesu, możliwości budżetowych czy też potencjału branży, w której się znajdujesz.
Proaktywnie zdefiniuj obszary, które są dla Ciebie kluczowe z perspektywy swoich działań. Jeśli z jakiegoś powodu sam chcesz prowadzić działania w Google Ads, zaznacz ten fakt na samym początku. Stwórz swoim wydawcom jak najlepsze warunki do generowania sprzedaży. W modelu CPS Twój finalny koszt będzie uzależniony od efektywności prowadzonych działań. To klasyczny model win-win.
Otwórz się na doświadczenie swojej agencji i dąż do synergii we współpracy. Otwarta i empatyczna komunikacja z partnerami z pewnością pomoże w opracowywaniu planu działania.
POLECAMY
Technologia
Zapewne chcesz wykorzystać technologię do mierzenia efektywności poszczególnych wydawców oraz do mierzenia transakcji. Warto zastanowić się nad dodatkowymi aspektami, które w procesie prowadzenia programu partnerskiego mogą być równie istotne:
Deduplikacja
Deduplikowanie zamówień pomiędzy kanałami służy odpowiedniemu przypisaniu transakcji do konkretnego źródła, aby uniknąć podwójnej płatności za tę samą transakcję. Pomyśl o tym, zanim uruchomisz program. Zastanów się, czy chcesz deduplikować zamówienia, a jeśli tak – w jaki sposób.
System odzyski...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!