Jego celem jest identyfikacja problemów oraz opracowanie zaleceń dotyczących usprawnień, które pomogą zwiększyć widoczność strony w wynikach wyszukiwania.
POLECAMY
Artykuł ma na celu przedstawienie zarówno najczęstszych problemów, z jakimi eksperci SEO mogą się spotkać podczas audytu, jak i nowych trendów oraz punktów, które warto uwzględnić w swoim podejściu do audytów w 2023 r.
Warto również zauważyć, że wstęp do tego artykułu został napisany z użyciem technologii AI – ChatGPT. Oznacza to, że jednym z nowych aspektów audytu SEO w 2023 r. jest sprawdzenie treści pod kątem wykorzystania sztucznej inteligencji do jej generowania. Użycie AI w tworzeniu treści może wpłynąć na jej jakość i optymalizację, co może mieć istotny wpływ na wyniki SEO.
Artykuł daje czytelnikom szersze spojrzenie na praktyczne aspekty audytu SEO w 2023 r., podkreślając znaczenie stałego monitorowania i aktualizacji strategii SEO w celu zachowania konkurencyjności w dynamicznym świecie marketingu internetowego.
Helpful Content Update oraz E-EAT
W sierpniu 2022 r. Google wprowadziło algorytm Helpful Content Update (w skrócie HCU), którego zadaniem jest ocena treści pod różnym kątem (https://developers.google.com/search/blog/2022/08/helpful-content-update). Patrząc przez pryzmat twórcy oraz przeprowadzając audyt treści, powinniśmy skupić się na analizie pod kątem przydatności dla użytkownika i nie generować treści pod wyszukiwarki.
Następnym aspektem przy analizie treści powinno być E-EAT (https://www.mariehaynes.com/resources/eat/) – Google dodało literkę „E”, tworząc „experience”, cz...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!