Audyt SEO możesz wykonać samodzielnie, wykorzystując do tego narzędzia darmowe i/lub płatne. Pokażę Ci krok po kroku, jak wykorzystać te narzędzia, co sprawdzić i na co zwrócić uwagę.
POLECAMY
Wtyczki do audytu SEO
Załóżmy na początek, że nie masz żadnych „ekskluzywnych” narzędzi SEO, a jedynie dostęp do kilku darmowych wtyczek. Poniżej spis takich, które uważam za must have:
- HeadingsMap – wtyczka, dzięki której możesz przejrzeć rozkład nagłówków na każdej podstronie. Wytyczne Google nic nie mówią o układzie nagłówków jednak odpowiednia struktura H1>H2>H3 powinna być zachowana (https://bit.ly/3miNonY).
- SEO Minion – jest to wtyczka, dzięki której możemy zweryfikować wiele różnych ustawień, np. canonical (który jest bardzo krytycznym elementem), linki wewnętrzne oraz wychodzące i kilka innych (https://bit.ly/3BcOBU8).
- META SEO Inspector – podobny do SEO Minion tylko że inny układ informacji (https://bit.ly/3BaXFIY).
- E...
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!