Działania marketingowe B2B (ang. business to business) to wciąż spore wyzwanie dla przedsiębiorców, marketerów, copywriterów oraz wszystkich tych, którzy starają się stworzyć jasny i przejrzysty przekaz, trafiający do właściwego odbiorcy. O ile bowiem większość z nas uważa, że komunikacja na linii dostawca – klient buduje o wiele bliższą relację, o tyle współpraca pomiędzy markami jest w stanie trwać o wiele dłużej. Wymaga więc ona większych nakładów sił oraz jeszcze lepszego zrozumienia potrzeb obu stron. Z jakich więc narzędzi korzystać aby marketing B2B przestał spędzać Ci sen z powiek?
POLECAMY
1. Search Engine Optimization
Marketing w wyszukiwarkach rozwija się z roku na rok. Nie bez powodu istnieje stwierdzenie mówiące o tym, że jeśli nie ma Cię w Google, to nie istniejesz! Choć to duże uproszczenie, to czy jednak o prawdziwości tej tezy naprawdę chcesz przekonać się na własnej skórze? Optymalizacja własnej witryny, aktualne oraz rzeczowe treści i strona dostosowana do wszystkich wymagań Google to dzisiaj podstawa działań marketingowych. To od wyszukiwarki większość z nas rozpoczyna poszukiwanie produktów oraz usług, jeżeli więc planujesz stworzenie efekty...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!