#10 najskuteczniejszych formatów reklamowych B2B

Temat numeru

Czy marketing związany z sektorem B2B jest faktycznie trudniejszy, niż dotarcie do pojedynczego klienta z produktem bądź usługą? W teorii prawdopodobnie tak, w praktyce im większe wyzwanie przed Tobą, tym większe korzyści uzyskać możesz z poprawnie przeprowadzonych działań. Nie zapominaj bowiem, że po drugiej stronie zawsze stoi człowiek, bez względu na to, jakiego typu przekaz starasz się mu zaoferować. Czy więc narzędzia reklamowe w sektorze B2B różnią się tak bardzo od sektora B2C? Sprawdźmy!

Działania marketingowe B2B (ang. business to business) to wciąż spore wyzwanie dla przedsiębiorców, marketerów, copywriterów oraz wszystkich tych, którzy starają się stworzyć jasny i przejrzysty przekaz, trafiający do właściwego odbiorcy. O ile bowiem większość z nas uważa, że komunikacja na linii dostawca – klient buduje o wiele bliższą relację, o tyle współpraca pomiędzy markami jest w stanie trwać o wiele dłużej. Wymaga więc ona większych nakładów sił oraz jeszcze lepszego zrozumienia potrzeb obu stron. Z jakich więc narzędzi korzystać aby marketing B2B przestał spędzać Ci sen z powiek?

POLECAMY

1. Search Engine Optimization

Marketing w wyszukiwarkach rozwija się z roku na rok. Nie bez powodu istnieje stwierdzenie mówiące o tym, że jeśli nie ma Cię w Google, to nie istniejesz! Choć to duże uproszczenie, to czy jednak o prawdziwości tej tezy naprawdę chcesz przekonać się na własnej skórze? Optymalizacja własnej witryny, aktualne oraz rzeczowe treści i strona dostosowana do wszystkich wymagań Google to dzisiaj podstawa działań marketingowych. To od wyszukiwarki większość z nas rozpoczyna poszukiwanie produktów oraz usług, jeżeli więc planujesz stworzenie efektyw...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy