Dziesięć kreatywnych sposobów na sprzedaż przez Facebooka jest adresowane do wszystkich. Od osób budujących markę osobistą i chcących wykorzystać profil osobowy do budowania sieci kontaktów, po firmy małe i duże działające w sektorze B2C i B2B. Facebook jest już serwisem totalnym. Ten artykuł należy przeczytać 2 do 3 razy, bierzmy się więc do pracy!
POLECAMY
1. Posty produktowe
Czy jeżeli prowadzicie komercyjną stronę na Facebooku, sprzedającą np. zabawki dla dzieci, to należy umieszczać jedynie posty produktowe, czy posiłkować się też tzw. LOL-contentem? ODP.: Wrzucajcie tylko posty z produktem i linkiem, który kieruje do jego zakupu! Dlaczego? Wyobraź sobie, że jesteś na kupnie wózka dla dziecka, byłeś w sklepie i postanowiłeś polubić ich profil ze względu na ich produkt. Post, który pragniesz zobaczyć na ich fanpage’u to post tego produktu i najlepiej z rabatem! Weźmy inny przykład. E-sklepy z butami na Facebooku nie potrzebują celebryty ani śmiesznych filmów na profilu, ponieważ ludzie kochają buty tak samo jak celebrytów. Każdy produkt ma swoich fanów, są nimi klienci. Aby trafić do grupy docelowej, należy zamieszc...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!