Żyjemy w świecie, gdzie znaczna część konsumentów podejmuje swoje decyzje zakupowe w oparciu o opinie innych. Frazy zawierające nazwę marki to dominująca kategoria zapytań. Wystarczy wspomnieć, że słowo „allegro” Polacy wpisują
25 mln razy miesięcznie!
POLECAMY
Ludzie sprawdzają, co o danym produkcie lub usłudze sądzą inni użytkownicy, w szczególności zwracając uwagę na negatywne opinie. Dlatego tak ważna i absolutnie konieczna jest ciągła, mozolna praca nad reputacją firmy oraz nad budowaniem jej wizerunku w celu zdobycia zaufania klientów.
Zarządzanie reputacją w wyszukiwarce ma wiele wymiarów. Oto najważniejsze:
Nasza strona w wynikach wyszukiwania po wpisaniu nazwy marki („zapytanie brandowe”).
Wynik wyszukiwania brandowego to szansa na przekazanie najważniejszych komunikatów i zbudowanie odpowiednich skojarzeń z naszą marką. Składa się z:
- tytułu (zawartość tagu
), - wycinka strony, „snippeta” (zwykle tag
), - linków witryn (generowanych automatycznie, możemy na nie wpływać jedynie poprzez odpowiednią optymalizację linków wewnętrznych).
Na w...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!