Jednym z najważniejszych aspektów segmentacji jest zrozumienie, kto jest Twoim odbiorcą. Dzięki narzędziom analitycznym dostępnym w biznes menedżerze oraz w narzędziach zewnętrznych (Google Analytics, Piwik czy Hotjar) możesz zbierać dane o aktualnych i potencjalnych klientach, takie jak wiek, płeć, zainteresowania czy zachowania zakupowe.
Kiedy już wiesz, kim są Twoi odbiorcy, możesz skorzystać z zaawansowanych strategii targetowania, które mogą zwiększyć skuteczność Twoich działań reklamowych.
POLECAMY
Ruch zimny i ciepły
Z pewnością znasz już takie pojęcia, jak zimny i ciepły ruch, więc gdzie tutaj zaawansowane podziały? Spokojnie, najpierw musimy to poukładać i odpowiednio rozdzielić. Podzielmy więc kampanie na te do nowych odbiorców i te do odbiorców, którzy znają Ciebie/Twój biznes (remarketing).
Zimny ruch – nie mieli styczności z naszą marką
Tutaj opcje grup odbiorców mamy następujące.
- Targetowanie po demografii, zachowaniach i...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!