Wpływ bloga i filmów na ruch organiczny z wyszukiwarki Google

W świecie Google

Zapewne wielu Czytelników pamięta pamiętniki – wpisywaliśmy swoje przemyślenia w czymś, co przypomniało dzienniczek z życia młodego Wertera. Nasze pamiętniczki ewoluowały i są aktualnie znane pod pojęciem blogów czy poradników. Kiedyś wszystko było tylko dla nas, a teraz chętnie dzielimy się swoimi przemyśleniami, wiedzą, spostrzeżeniami, obserwacjami.

Oczami klienta


Patrząc oczami klienta, blog spełnia szereg ważnych funkcji:

POLECAMY

  • buduje wizerunek ekspercki w danej dziedzinie,
  • spełnia funkcję doradczą (pomaga wybrać produkt czy usługę),
  • rozwiązuje szereg problemów,
  • przywiązuje – czyli buduje lojalność odbiorców,
  • klient staje się naszym partnerem biznesowym, influencerem, ambasadorem marki.


Dzięki merytorycznym i praktycznym treściom klient czuje się odpowiednio zaopiekowany, a także jest z nami związanymi – poleca nas i korzysta z szeregu naszych produktów czy usług.

Oczami właściciela


Patrząc oczami właściciela, blog z reguły wiąże się ze stratą czasu i kosztami – z takim podejściem spotykamy się zawsze i wszędzie. Przedstawienie zalet (ale też i wad) prowadzenia bloga powoduje, że właściciel tym chętniej inwestuje w t...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy