Wordpress jako narzędzie dla content marketingu

Temat numeru

W content marketingu najważniejsze elementy to dobrze dobrana strategia do grupy docelowej oraz przede wszystkim wartościowa dla użytkowników treść. Narzędzia, jakich użyjemy, są drugorzędne. Warto jednak skorzystać ze sprawdzonych systemów, które pozwolą w znacznym stopniu zautomatyzować pracę. Jednym z takich narzędzi, które z czystym sumieniem mogę zarekomendować, jest Wordpress.

Wordpress rozpoczął swoją karierę jako system blogowy. W szybkim czasie zdobył dużą popularność zarówno wśród blogerów, jak i programistów, którzy tworzyli rozwiązania rozszerzające możliwości tego narzędzia. Otwartość Wordpressa na rozwój oraz kreatywna społeczność blogerów i programistów utworzyły miks, w wyniku którego powstała platforma wykorzystywana znacznie szerzej niż tylko do prowadzenia bloga. Obecnie Wordpress jest wykorzystywany bardzo szeroko. Wg smashingmagazine.com 55% stron działających na CMS używa systemu ze znakiem Wordpress. Ten CMS zasila proste strony WWW, strony korporacyjne, sklepy online, a także zaawansowane narzędzia biznesowe. W ostatnim czasie obserwuję coraz częstsze wykorzystanie Wordpressa jako platformy content marketingowej. W content marketingu ważne jest, aby zarządzanie publikowanymi treściami było relatywnie proste i nie generowało niepotrzebnych kosztów. 

POLECAMY

Rysunek 1. //www.smashingmagazine.com

 

Zarządzaj publikowanymi treściami

Wordpress od ręki udostępnia dość szerokie możliwości związane z zarządzaniem i ogólnie tworze...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy