Jeśli dopiero rozwijamy swój produkt, musimy określić, kto ma być odbiorcą naszej komunikacji. Jeśli produkt/usługa jest już na rynku jakiś czas, musimy przeanalizować, jaki ma profil klient korzystający z naszego produktu/usługi. Niezależnie od celu, który sobie założymy, kluczowe będzie stałe monitorowanie oraz optymalizacja działań, tak by znaleźć złoty środek i skupić się na kanale, który przynosi najlepszą konwersję przy jak najniższym koszcie.
POLECAMY
Efektem naszej kampanii może być:
- wyświetlenie naszej reklamy,
- kliknięcie w nasz banner,
- zapoznanie się z treścią na naszej stronie,
- obejrzenie naszego spotu reklamowego,
- wypełnienie formularza kontaktowego,
- zapisanie się do newslettera,
- rejestracja w platformie lub serwisie,
- pobranie aplikacji, dokumentu, cennika,
- zainstalowanie aplikacji,
- zamówienie usługi/booking,
- sprzedaż produktu.
Na etapie planowania kampanii oraz budżetu warto przeanalizować, który z modeli zakupu mediów będzie dla nas optymalny kosztowo:
CPM (cost per mille)
To model, w którym jesteśmy nastawieni na liczbę użytkowników, którzy zobaczy reklamę i dany przekaz. Kluczowa więc jest dla nas liczba wyświetleń, by wiedzieć, jaki budżet na kampanię przeznaczymy.
CPM to wskaźnikrówny liczbie 1000 wyświetleń. Jako model rozliczenia umożliwia nam zaplanowanie, jaki budżet przeznaczymy, biorąc pod uwagę to, jaki wolumen CPM-...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!