Zacznijmy od tego, że na TikToku możemy dziś spotkać przedstawicieli wielu generacji, a średni wiek użytkownika szybko rośnie. Co to oznacza dla marketerów? To przede wszystkim znak, że poszerza się wachlarz grup docelowych, które korzystają z tego medium – a wraz z nim tematyka publikowanych treści. Aplikacja, która początkowo skupiała się głównie na rozrywce, oferuje aktualnie ogromną liczbę materiałów i kategorii, które niosą za sobą konkretną wartość dla użytkowników – od tzw. beauty-tips, przez lifehacki i przepisy kulinarne, aż po specjalistyczną edukację w niszowych tematach.
POLECAMY

Źródło: Raport GetHero

W ciągu kilku lat od pojawienia się na rynku, TikTok zdobył ogromną rozpoznawalność. Postanowiliśmy zapytać jego użytkowników, na jak długo z nim zostają i czy traktują go już jako stały element sieciowej aktywności. Okazuje się, że aplikacja jest dziś ciekawostką tylko dla nielicznych – aż 70% użytkowników korzysta z niej od kilku lat lu...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!