Po globalnym starcie TikToka mało która marka zdecydowała się od razu założyć tam swój profil. Jednak mniej więcej od roku tendencja wyraźnie się zmieniła – wpłynął na to m.in. dynamiczny rozwój platformy, a także powiększające się grono użytkowników. Co więc zrobić, aby konto Twojej marki wyróżniło się spośród innych i dalej rosło w siłę?
POLECAMY
Określ swój cel
Na początku wskaż cel, w osiągnięciu którego pomoże Ci prowadzenie TikToka. Opcji jest sporo – może to być zwiększenie rozpoznawalności, kierowanie ruchu na stronę internetową, ale też prezentacja produktów, zachęcenie do zakupów czy pobrania aplikacji. Mając cel, wiesz lepiej, jak budować dalszą komunikację, kogo zapraszać na kanał, jakiego rodzaju materiały tworzyć i w jaki sposób nawiązać interakcję z widzami.
Przemyśl prezentację produktu lub usługi
Twoja marka jest Ci dobrze znana, więc doskonale wiesz, jakie są jej mocne strony. Zastanów się, w jaki sposób możesz pokazać je społeczności TikToka. Podzielisz się lifehackami i sprytnym rozwiązaniem? A może zdradzisz sekrety lub kulisy branży? Postawisz na humor i rozrywkę czy merytorykę i pokazanie rezultatów? Wybierz swój styl i trzymaj się go, tworząc treści – a jeśli potrzebujesz inspiracji, zajrzyj na profile @empikgo lub @cccshoesbags. Polskie marki robią to całkiem nieźle!
Pomyśl o budżecie
Jeśli traktujesz TikToka ja...