Angażowanie poprzez treści za pomocą LinkedIn Pulse
Wspomniałem o LinkedIn. Jest to dla mnie platforma-okno na świat. Komunikacja poprzez wbudowany system wiadomości często daje dużo lepsze efekty niż wykorzystanie konta e-mail. W przypadku LinkedIn brak jest newsletterów, spamu i innych niechcianych informacji, jakie często odwracają naszą uwagę od istotnych wiadomości.
POLECAMY
Ale LinkedIn to również fantastyczna droga dotarcia do klienta biznesowego. Chcąc zaistnieć w świadomości takiego klienta, możesz wykorzystać wbudowaną platformę blogową LinkedIn Pulse. Jest ona prosta, ale bardzo wydajna. Pozwala dzielić się treściami z użytkownikami, którzy już śledzą Twój profil, ale również z tymi, którzy go odwiedzają po raz pierwszy.
Ważne jest dobranie języka, w jakim komunikujemy się z osobami, które czytają nasze treści. Jeśli w większości jest to odbiorca krajowy, radziłbym używać języka polskiego jako domyślnego. Jeśli wychodzimy z pomysłem, produktem lub marką poza granice Polski, język angielski będzie właściwszy.
Rys. 1. Portent’s Content Idea Generator/HubSpot’s Blog Topic Generator
Kolejna rzecz to dobór tytułu. W sieci jest kilka narzędzi, które nam w tym pomogą. Dwa używane przeze mnie to:
- Portent Cont...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!