Sposób 1 - optymalizacja tytułów produktów
Dlaczego tytuły są ważne? Powodów jest kilka, a najważniejsze to:
POLECAMY
- w największym stopniu odpowiadają za dopasowanie na linii wyszukiwane hasło – wyświetlana reklama produktu;
- stanowią kluczowy element skalowania kampanii produktowej (w tym Performance Max z feedem);
- optymalizacja tytułów = natychmiastowy wpływ na wydajność reklam;
- tytuł jest jednym z 4 atrybutów, który konsumenci widzą na stronie wyników wyszukiwania Google.
Nawet jeśli zdjęcie produktu mówi dużo, tytuł musi być przekonujący.
Myśl jak kupujący
Tytuły powinny podkreślać najistotniejsze cechy produktu, tak aby kupujący mogli łatwo określić, czy produkt jest wart kliknięcia.
Słuchaj i analizuj uważnie swoich odbiorców, ponieważ kluczem jest zrozumienie intencji szukających.
Wymagania redakcyjne
- Pamiętaj o ograniczeniach długości: Twój tytuł może zostać obcięty, więc musisz zwrócić uwagę na to, aby nie przekraczać dozwolonej długości 150 znaków.
- Unikaj kapitalizacji.
- Nie dołączaj tekstu promocyjnego (za to odpowiadają dedykowane atrybuty w feedzie).
- Unikaj haseł obcojęzycznych (które mogą być niezrozumiałe dla Twojej grupy docelowej). ...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!