Które z nich są tylko ciekawostką wartą wypróbowania, a które będą miały wpływ na strategie działań marek w 2024 r.? O tym dowiesz się z dalszej części artykułu.
POLECAMY
Sztuczna inteligencja w służbie social mediowców
Premiera ChatGPT w listopadzie 2022 r. otworzyła zupełnie nowy rozdział. Swój pierwszy milion użytkowników chatbot osiągnął w pięć dni, a 100 mln w zaledwie dwa miesiące. I ta błyskawicznie rosnąca popularność nie umknęła ani twórcom platform społecznościowych, ani marketerom. Rok 2023 to rok wprowadzania nowości opartych na sztucznej inteligencji oraz ich testowaniu. LinkedIn wdrożył w tym roku zarówno funkcję tworzenia treści i reklam za pomocą AI, jak i chatbota-trenera. Meta za oceanem wdraża właśnie na swoich platformach asystenta tekstowego Meta AI oraz opcje restyle i backdrop, dzięki którym użytkownicy będą mogli edytować swoje zdjęcia oraz tworzyć unikalne naklejki za pomocą generatywnej AI. W planach jest również wprowadzenie AI Sandbox, czyli przestrzeni dla reklamodawców, w której na podstawie odpowiednich promptów będzie można wygenerować kreacje reklamowe do wykorzystania w kampaniach na platformach Meta. Oparte na AI nowości pojawiły się w tym roku na niemal każdej platformie społecznościowej.
W 2023 r. wśród marketerów wzrosło również zainteresowanie narzędziami do tworzenia zarówno treści, jak i grafik. Już nie tylko ChatGPT, ale również Midjourney, Stable Diffusion i wiele innych. Każde z nich potraf...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!