Snapchat – jak wycisnąć z niego więcej?

Media społecznościowe

Załóżmy, że czytałeś tekst dotyczący Snapchata w poprzednim wydaniu „Online Marketing Polska” i zdecydowałeś, że Twoja marka pojawi się w tym serwisie. Pierwszy krok za Tobą. Zastanów się teraz: jak możesz najlepiej wykorzystać obecność na Snapchacie?

Jakie treści będą atrakcyjne dla Twoich odbiorców? Jak zmierzysz skuteczność swoich działań? O tym dowiesz się więcej z tego artykułu.

Jakie treści sprawdzą się na Snapchacie? 

Wiesz już, że treści na Snapchacie powinny być niestandardowe, zabawne i bardzo autentyczne. Co dalej? Musisz zdecydować, co dokładnie będziesz publikować, czyli stworzyć coś na kształt strategii komunikacji w tym kanale. Zastanów się nie tylko nad tematyką, ale też nad formą materiałów. Zdecyduj, czy profil będzie bezosobowy, czy może będzie prowadził go któryś z pracowników. Dla ułatwienia przedstawiam Ci kilka inspiracji na angażujące treści, które z powodzeniem wpiszą się w specyfikę Snapchata. Zastanów się, jak możesz je wykorzystać w opowieści swojej marki.  

POLECAMY

  • Backstage – sprawdzi się nie tylko na profilu stacji radiowej czy programu telewizyjnego (zobacz: eska.tv). Odpowiadasz za markę modową? Pokaż, jak pracujecie nad nową sesją zdjęciową. Prowadzisz profil drużyny sportowej? Relacjonuj treningi zawodników (zobacz: legiawarsaw). Pamiętaj, że backstage to nie tylko pokazanie czegoś, co aktualnie przygotowuje Twoja marka, a za chwilę zobaczą wszyscy. Backstage to również życie Twojej firmy i jej pracownicy. Nie bój się budowania Employer Brandingu za pomocą Snapchata – pokaż, jak dobrze pracuje się dla Twojej marki (zobacz: deezeepl). 
  • Relacje z eventów – do tej funkcji Snapchat został niemal stworzony. Jeśli Twoja marka aktywnie organizuje lub sponsoruje różnego rodzaju eventy, poświęć wtedy Snapchatowi nieco więcej czasu. Nie zapomnij wykorzystać adekwatnych emotikonek i filtrów. Może warto z tej okazji stworzyć również specjalny Geofiltr i zachęcić obserwujących do k...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy