Czego dowiesz się z artykułu?
- W jakim kierunku zmierza transformacja wyszukiwarek?
- Jak perspektywa i oczekiwania użytkowników wpływają na transformację wyszukiwarek
- Jak zadbać o to aby strona była widoczna dla wyszukiwarek i modeli językowych
- Co to znaczy treść zrozumiałą dla sztucznej inteligencji
- Czym jest autorytet strony autora
Coraz więcej użytkowników zamiast wpisywać zapytanie w wyszukiwarce Google korzysta z czata GPT lub Groka. AI staje się nowym interfejsem dostępu do informacji. Jeśli Google nie wyciągnie lekcji z historii Nokii i nie dostosuje się odpowiednio szybko do nowej sytuacji może stracić dominującą pozycję. Zmiana ta wymusi także nowe spojrzenie na SEO i jego funkcję w strategii online.
Tradycyjne SEO a nowe źródła informacji
SEO historycznie koncentrowało się na optymalizacji pod kątem algorytmów wyszukiwarek: odpowiednie użycie słów kluczowych, szybkość ładowania strony, struktura nagłówków, linkowanie wewnętrzne, meta tagi i inne elementy mające wpływ na indeksowanie i ranking. Jednak od momentu, gdy na popularności zaczęły zyskiwać modele ...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!