Zawsze online
Pamiętacie czasy, gdy 100 MB transferu w telefonie komórkowym kosztowało 10 zł albo i więcej, strony WWW przeglądało się na urządzeniach posiadających mały, 2-calowy ekran i fizyczną klawiaturę, a ich twórcy nawet nie słyszeli o czymś takim jak responsywność? Dziś to zamierzchła przeszłość, a jak podaje StatCounter, w październiku 2016 r. udział ruchu generowanego na stronach internetowych przez urządzenia mobilne wyniósł 51,3%. Oznacza to nic innego jak to, że chcemy być online 24 godziny na dobę. Google doskonale rozumie nasze potrzeby, dlatego w 2016 r. wykonał dwa kroki wpływające na korzystanie z internetu na urządzeniach mobilnych:
POLECAMY
- Uruchomienie AMP w mobilnych wynikach wyszukiwania. Standard AMP (Accelerated Mobile Pages) ma na celu maksymalne odchudzenie strony podczas korzystania z urządzenia mobilnego – znikają wszelkie reklamy i inne treści strony internetowej, pozostawiając samą zawartość artykułu, dzięki czemu witryna wczytuje się bardzo szybko na urządzeniu mobilnym, oszczędzając czas i transfer internauty. Strony spełniające standard AMP są oznaczone błyskawicą w wynikach wyszukiwania. I choć samo AMP nie wpływa na pozycje w wyszukiwa...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!