Sales navigator vs. działania organiczne – pojedynek na narzędzia czas zacząć!

Media społecznościowe

Nie mydlmy sobie oczu – nie ma dziś mowy o efektywnej sprzedaży bez udziału internetu. Potęgi social sellingu też już nie trzeba nikomu tłumaczyć. Pozostaje jednak pytanie, czy na LinkedInie – największym serwisie skupiającym profesjonalistów – wystarczą działania basic, czy może trzeba się pokusić o inwestycję w jeden z pakietów premium? Czas rozpocząć pojedynek – działania organiczne vs. Sales Navigator? Które z rozwiązań wygra? Tego dowiesz się już za chwilę!

LinkedIn sprzedaje! 

Nie ma co wierzyć powyższemu stwierdzeniu bez dowodów. Warto podeprzeć się tutaj statystykami, które znaleźć można na oficjalnym blogu LinkedIna: https://blog.linkedin.com. Wynika z nich między innymi, że:

POLECAMY

  • liczba przejść na firmową stronę z LinkedIn wynosi 64%,
  • 60% użytkowników serwisu otwiera wiadomości reklamowe, 
  • 56% użytkowników klika w linki kierujące do landing page. 

Jakby tego było mało, blog Hootsuite podaje informację, że 45% użytkowników LinkedIna stanowią menedżerowie średniego i wysokiego szczebla. W praktyce oznacza to, że portal ten obfituje w osoby decyzyjne. Omawiany serwis jest szczególnie lubiany przez marketerów B2B, bo aż 94% przedstawicieli tej grupy, którzy korzystają z mediów społecznościowych, publikuje na LikedInie swój content. Łatwo się domyślić, że nie robią oni tego w celach hobbystycznych, lecz dostrzegają w tym medium prawdziwy potencjał sprzedażowy. Na sam koniec warto wspomnieć, że ponad 80% leadów B2B generowanych w social mediach pochodzi właśnie z LinkedIna. Czy może być bardziej przekonywujący argument, by zacząć tam działać? 

Konto basic czy premium?

LinkedIn nie jest serwisem charytatywnym, lecz jego darmowa wersja obfituje w wiele ciekawych rozwiązań, które mogą pomóc w osiąg...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy