Remarketing nie gryzie, ale będzie Cię swędział, jeśli nie poznasz go bliżej

Temat numeru

Ten przewrotny nieco tytuł ma zwrócić Twoją uwagę na fakt, że choć o remarketingu niby wiedzą wszyscy, to jednak nadal nie jest on wykorzystywany na szeroką skalę, zwłaszcza przez mniejsze podmioty. Owo swędzenie (np. w kieszeni) uzmysłowimy sobie wówczas, kiedy zrozumiemy, ile pieniędzy do tej pory traciliśmy, nie inwestując czasu w kampanie remarketingowe na Facebooku. Zatem co zrobić, by z nim się zaprzyjaźnić, a wręcz się w nim zakochać i liczyć na wzajemność uczucia?

Zacznijmy od tego, że remarketing to w skrócie wyświetlanie reklam tym klientom, którzy już wcześniej odwiedzili Twoją stronę. Możesz więc przypomnieć im o produktach, które oferujesz, czy o dokończeniu działań. 

POLECAMY

Kiedy warto korzystać z remarketingu na Facebooku? Zawsze wtedy, kiedy jesteś pewien, jakiego typu wartościową dla Ciebie akcję na Twojej stronie, podstronie powinna wykonać dana osoba. Nie ma większego sensu remarketing „wizerunkowy”, który ma przypomnieć użytkownikom, że Twoja firma istnieje. O wiele skuteczniejsze będzie skupienie się na tym, by Twoja reklama śledziła użytkownika, który był zainteresowany konkretnym produktem lub usługą z danej podstrony. Wówczas wskaźniki CTR (Click Though Rate) będą o wiele większe, ale też prawdopodobieństwo, że dana osoba wróci do Ciebie, by sfinalizować zakup produktu, kontakt w sprawie usługi, jest po prostu większe. 

Z tego powodu remarketing jest szczególnie czę...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy