Zacznijmy od tego, że remarketing to w skrócie wyświetlanie reklam tym klientom, którzy już wcześniej odwiedzili Twoją stronę. Możesz więc przypomnieć im o produktach, które oferujesz, czy o dokończeniu działań.
POLECAMY
Kiedy warto korzystać z remarketingu na Facebooku? Zawsze wtedy, kiedy jesteś pewien, jakiego typu wartościową dla Ciebie akcję na Twojej stronie, podstronie powinna wykonać dana osoba. Nie ma większego sensu remarketing „wizerunkowy”, który ma przypomnieć użytkownikom, że Twoja firma istnieje. O wiele skuteczniejsze będzie skupienie się na tym, by Twoja reklama śledziła użytkownika, który był zainteresowany konkretnym produktem lub usługą z danej podstrony. Wówczas wskaźniki CTR (Click Though Rate) będą o wiele większe, ale też prawdopodobieństwo, że dana osoba wróci do Ciebie, by sfinalizować zakup produktu, kontakt w sprawie usługi, jest po prostu większe.
Z tego powodu remarketing jest szczególnie cz...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!