Zacznijmy jednak od początku. Kiedy wysyłasz swoje maile przez platformę mailingową, wybierasz adres nadawcy, prawda? Jeśli wydaje Ci się, że dzięki temu dostawcy poczty rozumieją, że to mail od Ciebie, to muszę Cię zmartwić, nie musi tak być.
POLECAMY
W komunikacji mailowej istnieje jeszcze inny adres, tzw. Return-Path lub nadawca kopertowy. Jest to adres niewidoczny dla Twoich odbiorców (bez podglądania źródła wiadomości), ale jest on niezwykle ważny. To na bazie tego adresu często decyduje się być albo nie być w skrzynce odbiorczej Twoich użytkowników.
Większość dobrych platform mailingowych pozwoli Ci użyć tutaj swojego maila. Dlaczego ma to znaczenie? Po pierwsze, jeśli nie użyjesz własnego adresu Return-Path, będziesz używał adresu dostawcy platformy mailingowej. Nie masz nad tym adresem żadnej kontroli – nie znasz jego reputacji, nie wiesz, w jakich innych wysyłkach jest używany. Dostawcy platformy mailingowej dbają o nią jak potrafią, ale na pewno Twoja domena cieszy się lepszą rozpoznawalnością i reputacją. Dodatkowo, wysyłając maile z Return-Path dostawcy platformy mailingowej, Twój klient może zobaczyć w Gmail d...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!