Uzależnienie od smartfonów – dane
Bez wątpienia żyjemy w czasach mobile. Mobilesquared (2017), firma badająca rynek komórkowy, podaje, że nawet 90% wiadomości MMS odczytywanych jest przez odbiorców natychmiast po ich otrzymaniu; 30% klientów nawiązuje interakcje z markami za pomocą wiadomości na telefon, 65% użytkowników smartfonów sprawdza swoje urządzenia maksymalnie do 15 minut od przebudzenia, a 41% milenialsów kupuje produkty, korzystając z telefonów komórkowych. Podczas gdy liczba wszystkich wysłanych SMS-ów utrzymuje się z roku na rok na podobnym poziomie, liczba MMS-ów rośnie w zdwojonym tempie. W takich realiach trudno ignorować ich reklamową siłę.
POLECAMY
MMS:
- Daje możliwość dodania tematu wiadomości, czyli dodatkowe narzędzie zachęcające do odczytania wiadomości.
- Średni CTR w kampanii MMS wynosi 15% (dane: REDLINK).
- Kampanie MMS mają o 300% większe zaangażowa...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!