Potencjał reklamowy MMS i jego wpływ na sprzedaż

Mobile marketing

Spektakularne sukcesy dużych marek wykorzystujących MMS-y potwierdzają, że to skuteczna forma promocji, choć jej potencjał jest przez wielu marketerów niedoceniany. Zamiast poszukiwać nietypowych rozwiązań komunikacyjnych i prześcigać się w coraz nowszych pomysłach, warto wziąć pod lupę te jeszcze nie do końca odkryte i przyjrzeć się, co obecnie mają do zaoferowania. W erze reklam mobilnych komunikacja MMS ma mocną pozycję, a co ważniejsze – MMS reklamowy działa.

Uzależnienie od smartfonów – dane

Bez wątpienia żyjemy w czasach mobile. Mobilesquared (2017), firma badająca rynek komórkowy, podaje, że nawet 90% wiadomości MMS odczytywanych jest przez odbiorców natychmiast po ich otrzymaniu; 30% klientów nawiązuje interakcje z markami za pomocą wiadomości na telefon, 65% użytkowników smartfonów sprawdza swoje urządzenia maksymalnie do 15 minut od przebudzenia, a 41% milenialsów kupuje produkty, korzystając z telefonów komórkowych. Podczas gdy liczba wszystkich wysłanych SMS-ów utrzymuje się z roku na rok na podobnym poziomie, liczba MMS-ów rośnie w zdwojonym tempie. W takich realiach trudno ignorować ich reklamową siłę.

POLECAMY

MMS: 

  • Daje możliwość dodania tematu wiadomości, czyli dodatkowe narzędzie zachęcające do odczytania wiadomości.
  • Średni CTR w kampanii MMS wynosi 15% (dane: REDLINK).
  • Kampanie MMS mają o 300% większe zaangażowan...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy