Offline i online, czyli content marketing w wielu kanałach

Temat numeru

Kiedy offline i online działają razem? Kiedy warto to łączyć i po co? Aby odpowiedzieć sobie na te pytania, warto szukać inspiracji. Na przykład w historii siedmiu firm, które osiągnęły spektakularny sukces. Ich wielokanałowy content marketing zadziałał bezbłędnie. Dlaczego?

Offline i online to dwie strony tej samej monety. Content marketing, który efektywnie działa w kilku kanałach, to najczęściej efekt wieloletniej pracy, zaangażowania i pozwolenia sobie na błędy. Błędy, które uczą. Przygodę z content marketingiem najlepiej rozpocząć od jednego medium i w miarę osiągania sukcesów, nauczenia się formatu iść dalej. Oczywiście jeśli jest taka potrzeba. Ale jeśli marketing i komunikacja są już rozpędzone, warto się zatrzymać i pomyśleć, jak zintegrować działania, aby się wspierały, żeby pieniądze nie przeciekały przez palce, żeby efekt był najlepszy. Bo kluczem do dobrej strategii i wdrożenia – bez względu na to, czy poprzez online, offline, czy działania zintegrowane – jest zawsze zrozumienie, czego nasz klient potrzebuje. I dostarczenie mu tego w taki sposób, w takim czasie i takim miejscu, które są dla niego najwygodniejsze. 

POLECAMY

W rękach klientów

LEGO jest jedną z najpotężniejszych marek na świecie. Co do tego nie ma także wątpliwości Joe Pulizzi, autor pojęcia content marketing oraz założyciel Content Marketing Insitute: – Dostawałem pismo „Brick Kicks”, kiedy byłem dzieckiem, a teraz, 35 lat później, moi synowie śledzą kolejne wydania magazynu „Lego Club” z takim samym zainteresowaniem jak ja. 

Sama fanką tych plastikowych klocków nie jestem, chociaż obserwuję tę pasję u moich dzieci. Kiedy dwa lata temu szłam z nimi do kina na film LEGO przygoda, pocieszałam się, że jakoś to przetrwam. Po seansie b...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy