Offline i online to dwie strony tej samej monety. Content marketing, który efektywnie działa w kilku kanałach, to najczęściej efekt wieloletniej pracy, zaangażowania i pozwolenia sobie na błędy. Błędy, które uczą. Przygodę z content marketingiem najlepiej rozpocząć od jednego medium i w miarę osiągania sukcesów, nauczenia się formatu iść dalej. Oczywiście jeśli jest taka potrzeba. Ale jeśli marketing i komunikacja są już rozpędzone, warto się zatrzymać i pomyśleć, jak zintegrować działania, aby się wspierały, żeby pieniądze nie przeciekały przez palce, żeby efekt był najlepszy. Bo kluczem do dobrej strategii i wdrożenia – bez względu na to, czy poprzez online, offline, czy działania zintegrowane – jest zawsze zrozumienie, czego nasz klient potrzebuje. I dostarczenie mu tego w taki sposób, w takim czasie i takim miejscu, które są dla niego najwygodniejsze.
POLECAMY
W rękach klientów
LEGO jest jedną z najpotężniejszych marek na świecie. Co do tego nie ma także wątpliwości Joe Pulizzi, autor pojęcia content marketing oraz założyciel Content Marketing Insitute: – Dostawałem pismo „Brick Kicks”, kiedy byłem dzieckiem, a teraz, 35 lat później, moi synowie śledzą kolejne wydania magazynu „Lego Club” z takim samym zainteresowaniem jak ja.
Sama fanką tych plastikowych klocków nie jestem, chociaż obserwuję tę pasję u moich dzieci. Kiedy dwa lata temu szłam z nimi do kina na film LEGO przygoda, pocieszałam się, że jakoś to przetrwam. Po seansie...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!