Amazon PPC – wprowadzenie i główne rodzaje kampanii
Amazon PPC (pay-per-click) to model reklamy, w którym sprzedawcy płacą za każde kliknięcie w reklamę lub za wyświetlenie (vCPM) w przypadku niektórych formatów (np. Sponsored Display). Amazon Ads to jedno z najpotężniejszych narzędzi marketingowych na platformie, które pomaga sprzedawcom zwiększyć widoczność ich ofert i dotrzeć do szerszej grupy potencjalnych klientów. Jednak kluczem do sukcesu jest skuteczne zarządzanie kampaniami oraz ich optymalizacja.
POLECAMY
Główne rodzaje kampanii PPC na Amazonie:
- Sponsored Products – reklamy indywidualnych produktów, które pojawiają się w wynikach wyszukiwania oraz na stronach produktowych. Ten rodzaj kampanii jest najbardziej popularny na Amazonie, szczególnie jak rozpoczynamy sprzedawać na tej platformie i chcemy osiągać coraz większą sprzedaż.
- Sponsored Brands – reklamy promujące markę jako całość lub konkretne produkty marki. Mogą zawierać logo, zdjęcie lifestyle lub wideo, nagłówek oraz kilka wybranych produktów. Idealne do budowania świadomości marki!
- Sponsored Display – reklamy, które wyświetlają się zarówno na stronach produktów, jak i poza Amazonem (np. na stronach partnerów). Dzięki t...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!