Nowości i inspiracje reklamowe od Google

Nowości z branży Otwarty dostęp

Google Marketing Live to dla wielu marketerów jeden z najważniejszych eventów branżowych roku. Przedstawiane są na nim nowości i kierunki rozwoju Google Ads oraz Google Marketing Platform na najbliższe 12 miesięcy. Ponieważ Polska nie zawsze jest krajem pierwszego wyboru, jeśli chodzi o testy wprowadzanych narzędzi, stąd też horyzont czasowy lokalnej dostępności poszczególnych rozwiązań nie do końca jest jeszcze znany. Niemniej warto trzymać rękę na pulsie i już teraz przygotować się na zmiany.

Podczas dwóch dni interesujących wykładów bardzo ważnym aspektem była prywatność użytkowników w kontekście wszystkich platform Google. Gigant z Mountain View przekonywał, że zwraca szczególną uwagę do bezpieczeństwa danych oraz zaufania internautów do serwowanych im reklam. Kluczem do efektywności są działania, które spełniają oczekiwania użytkowników w jak największym stopniu, a jednocześnie są prowadzone z poszanowaniem ich prywatności. Ponieważ reklamy personalizowane mają dość istotne ograniczenia, marketerzy muszą szukać nowych, bezpiecznych sposobów na pozyskiwanie danych, ich przechowywanie, mierzenie i wreszcie wykorzystywanie do emisji. W związku z promocją takiego podejścia przekonywano nas też o coraz wyższej jakości danych zewnętrznych Google i zachęcano do poszerzania zasięgu swoich kampanii o nowych użytkowników – inaczej mówiąc do wzmocnienia działań prospectingowych.

Wybrane zmiany w Google Ads oraz w Google Marketing Platform, o których więcej przeczytacie poniżej, sprowadzono do wspólnego mian...

Ten artykuł jest dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się.

Przypisy