Za niecałe 4 tys. zł można zrobić reklamę, o której będzie mówić cała Polska. Udało się to Poczcie Polskiej, a hasło: „Piękna nasza poczta cała” sprowokowało niektóre marki do własnych prób. Niektóre chwaliły się, że ich budżet był nawet dziesięciokrotnie mniejszy. Wniosek: w reklamie – inaczej niż w sztuce – epigon zyskuje poklask.
POLECAMY
![](http://forumlogopedy.pl/media/cache/resolve/thumb/uploads/5d1/df7/5d1df7c95711b394797346.png)
Źródło: //bit.ly/2wTHKPC
T-Mobile zamierza traktować swoich stałych klientów nie gorzej niż nowych. Ich zamiar został ubrany w platformę komunikacyjną „Bez nonsensów”. Ktoś mógłby powiedzieć, że w końcu telekom zauważył piramidę Pareto. A może to błąd? Byron Sharp podważył wartość tej piramidy, a przewagi konkurencyjnej kazał szukać dużym markom w zwiększaniu penetracji, nie hołubieniu istniejących klientów.
![](http://forumlogopedy.pl/media/cache/resolve/thumb/uploads/5d1/df8/5d1df82518a38285757703.png)
Źródło: //bit.ly/2MmCnmR
Temat niezwykle ważny dla młodzieży pojawił się w globalnej kampanii Sprite „I love you, hater”. Ma pokazywać, że lekarstwem na nienawi...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!