Lato w tym roku było rekordowo upalne, więc jeśli komuś umknęła ta konferencja lub jej echa, to ma wybaczone. Tutaj znajdziesz nagranie z konferencji: //goo.gl/fxsdJV.
W dodatku był mundial... chociaż akurat o tym niektórzy kibice woleliby zapomnieć. Ale do rzeczy.
Oto najważniejsze zmiany, które już zostały lub zostaną wkrótce wprowadzone:
POLECAMY
#1. Google AdWords zmieniło nazwę na Google Ads
Ta zmiana to czysty rebranding (rys. 1). Wynika ona z tego, że reklamy Google już dawno przestały opierać się na słowach kluczowych (words – słowa), więc zmiana na Ads (reklamy) jest rozsądna. Poza tym chyba jeszcze inny system reklamowy używa podobnej nazwy składającej się z nazwy systemu i Ads. Chyba nazywa się jakoś na „F”, ale ja nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

#2. Stara wersja interfejsu Ads na dobre przeszła do lamusa
Poza rebrandingiem Google oznajmiło, że już na dobre znika stara wersja interfejsu Ads. Nowa wersja ma być docelowo szybsza i spójna z układem graficznym i funkcjonalnym z pozostałymi produktami Google, m.in. Merchant Center, Analytics, Tag Manager, Search Console, ale głównie chodzi o ...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!