Nowe trendy w m-commerce

Temat numeru

Jedną z najgorętszych tendencji w handlu detalicznym jest obecnie rozwój m-commerce. Obserwujemy dynamiczny wzrost popularności aplikacji mobilnych, technologii związanych z obsługą klienta i płatnościami. Na jakie zmiany w m-commerce powinien się przygotować w najbliższym czasie sektor retail?

Smartfony odpowiadają już za ponad 55% globalnego ruchu w sieci. Trend ten dotyczy także zwyczajów zakupowych. Jak wynika z badań ARC Rynek i Opinia, zrealizowanych przy współpracy z Mokka Polska, już co drugi Polak do zakupów przez internet używa urządzeń mobilnych (51%), a aż 40% korzysta w tym celu z aplikacji w telefonie. Sektor retail powinien więc zwrócić szczególną uwagę na kilka zmian, które będą miały wpływ na handel w sieci w najbliższym czasie. 

POLECAMY

Więcej zakupów przez aplikacje

Udział m-commerce w całkowitym handlu detalicznym ma osiągnąć 8,7% do 2026 r., jak wynika z analizy Insider Intelligence. Jednym z kluczowych czynników wzrostu tego rynku jest rozwój aplikacji mobilnych. Zakup...

Ten artykuł jest dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się.

Przypisy