Na wstępie mamy dobre wieści – marketerzy (i nie tylko) przestają postrzegać swoich obecnych i potencjalnych klientów jako skupisko adresów e-mail posiadających jedną funkcję życiową: KUPIĆ. Otóż adresy mailowe w naszych bazach to ludzie. Ba!
POLECAMY
Konkretne jednostki, do których, dzięki dostępnym technologiom i narzędziom, możliwe jest prowadzenie idealnie dopasowanej, zindywidualizowanej komunikacji.
Siła contentu
Stosowanie marketingu treści zwiększa świadomość klienta na temat produktu i marki – to fakt. Raport przeprowadzony przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska: Czas na content udowodnił, że według 81% ankietowanych to właśnie komunikacja zorientowana na content sprawdza się lepiej niż tradycyjna promocja. Co więcej, 77% respondentów uznało, że lepiej wpływa ona na decyzje zakupowe. Aby znaleźć się w gronie marketerów, którzy osiągają spektakularne wskaźniki otwarć, kliknięć i zwrotów z inwestycji, musisz odpowiedzieć sobie na...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!