Najsprytniejszy content w mieście

Content marketing

„Witaj Czytelniku o imieniu…” – czy po takim początku przeczytasz ten artykuł od deski do deski? Czy jeśli dostajesz maila promocyjnego, który rozpoczyna się od „Dzień dobry Magdaleno”, jesteś bardziej skłonny do kliknięcia? Może znalazłyby się jeszcze jakieś branże, gdzie mogłoby to zrobić wrażenie na kliencie. Ale z grubsza rzecz ujmując – odpowiedź brzmi: nie, to już przeszłość.

Trzeba postarać się bardziej. I to na temat tego „bardziej” jest poniższy artykuł.

Na wstępie mamy dobre wieści – marketerzy (i nie tylko) przestają postrzegać swoich obecnych i potencjalnych klientów jako skupisko adresów e-mail posiadających jedną funkcję życiową: KUPIĆ. Otóż adresy mailowe w naszych bazach to ludzie. Ba!

POLECAMY

Konkretne jednostki, do których, dzięki dostępnym technologiom i narzędziom, możliwe jest prowadzenie idealnie dopasowanej, zindywidualizowanej komunikacji. 

Siła contentu

Stosowanie marketingu treści zwiększa świadomość klienta na temat produktu i marki – to fakt. Raport przeprowadzony przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska: Czas na content udowodnił, że według 81% ankietowanych to właśnie komunikacja zorientowana na content sprawdza się lepiej niż tradycyjna promocja. Co więcej, 77% respondentów uznało, że lepiej wpływa ona na decyzje zakupowe. Aby znaleźć się w gronie marketerów, którzy osiągają spektakularne wskaźniki otwarć, kliknięć i zwrotów z inwestycji, musisz odpowiedzieć sobie na...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy