Pod sztandarem podnoszenia bezpieczeństwa Google rozpoczęło blokowanie informacji o słowach kluczowych. To dlatego widzisz tajemnicze (not provided) i masz ograniczone możliwości ich analizy. Z Twojej perspektywy najważniejsza jest odpowiedź na pytanie, w jaki sposób określić najcenniejsze słowa kluczowe, które powinieneś brać pod uwagę w ramach pozycjonowania.
POLECAMY
Dawid vs. Goo…liat
Dlaczego Google dostarcza nam informacje o zapytaniach i słowach kluczowych w ramach reklam płatnych Google AdWords, a w przypadku wyników bezpłatnych obraz jest zniekształcany? Ten stan rzeczy zdecydowanie promuje AdWords, co – chyba nikt nie będzie zaskoczony – jest intencją Google. Próba zastępowania rzetelnych danych przez półśrodki, jakim jest chociażby narzędzie Search Console, też nie przyniesie rezultatów. Tam również nie znajdziesz pełnego obrazu, gdyż raport w ponad ponad 30% prezentuje dane typu „not set”. Jeśli chcesz pozyskać więcej informacji na temat organicznych słów kluczowych, od Google ich nie dostaniesz. Te dane musisz wyszarpać sobie sam.
I sposób radzenia sobie z (not provided)
W internecie z...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!