Jak zatem powinniśmy przygotować grunt od strony marketingowej i jakie mamy do tego narzędzia? Google, wskazując cztery główne mikromomenty (I want to: know, go, do, buy), jasno określa drogę, którą należy podążać. Przede wszystkim powinniśmy być jak najbliżej użytkownika w naturalnym dla niego otoczeniu, a co najważniejsze – dokładnie w sytuacji, gdy możemy jako marka nawiązać z nim kontakt w mikromomencie.
POLECAMY
Nie da się ukryć, że przygotowanie planu marketingowego w tym przypadku zależy głównie od tego, jak precyzyjnie będziesz w stanie znaleźć odpowiednie insighty konsumenckie. Jest to oczywiście ogólne wyzwanie ery user-centric, ale w przypadku mikromomentów ma kluczowe znaczenie.
Zrozumienie konsumenta da Ci przede wszystkim możliwość zidentyfikowania nie tylko jego potrzeb, ale przede wszystkim punktów styku pomiędzy marką a daną chwilą użytkownika, którą możesz zagospodarować marketingowo. Czy będzie to znalezienie odpowiedzi na pytanie „jak?”, której szukało Nestle1, czy pomoc w szukaniu owego...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!