Mikromomenty w praktyce – jak planować media w 2017 r.?

Temat numeru

Prognozy wskazują, że ok. 75% ruchu w internecie generowane będzie przez mobile (dla porównania – 65% w 2016 r.).

Jak zatem powinniśmy przygotować grunt od strony marketingowej i jakie mamy do tego narzędzia? Google, wskazując cztery główne mikromomenty (I want to: know, go, do, buy), jasno określa drogę, którą należy podążać. Przede wszystkim powinniśmy być jak najbliżej użytkownika w naturalnym dla niego otoczeniu, a co najważniejsze – dokładnie w sytuacji, gdy możemy jako marka nawiązać z nim kontakt w mikromomencie.

POLECAMY

Nie da się ukryć, że przygotowanie planu marketingowego w tym przypadku zależy głównie od tego, jak precyzyjnie będziesz w stanie znaleźć odpowiednie insighty konsumenckie. Jest to oczywiście ogólne wyzwanie ery user-centric, ale w przypadku mikromomentów ma kluczowe znaczenie.

Zrozumienie konsumenta da Ci przede wszystkim możliwość zidentyfikowania nie tylko jego potrzeb, ale przede wszystkim punktów styku pomiędzy marką a daną chwilą użytkownika, którą możesz zagospodarować marketingowo. Czy będzie to znalezienie odpowiedzi na pytanie „jak?”, której szukało Nestle1, czy pomoc w szukaniu owego „...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy