Instagram, czyli wizualna strona Facebooka
W 2012 r. Instagram został zakupiony przez Facebooka i od tego czasu serwisy pozostają silnie zintegrowane. Nie inaczej jest w przypadku reklam – możesz tworzyć je właśnie z pomocą natywnych narzędzi reklamowych Facebooka – Ads Managera i Power Editora. Reklama na Instagramie przed długi czas była dostępna tylko dla wybranych podmiotów, zmieniło się to jednak pod koniec 2015 r., kiedy Facebook udostępnił tę możliwość wszystkim reklamodawcom, także w Polsce.
POLECAMY
Jeśli masz konto na Instagramie, możesz połączyć je ze swoim fanpagem w ustawieniach strony (rys. 1) lub w Menedżerze firmy, jeżeli to z niego korzystasz. Konto na Instagramie nie jest wymagane do prowadzenia działań reklamowych w tym serwisie, ale zdecydowanie jest rekomendowane, ponieważ połączenie konta niesie za sobą kilka dodatkowych korzyści. Jeśli nie dodasz konta na Instagramie do
Menedżera firmy lub w ustawieniach swojej strony, wówczas reklama będzie zawierać nazwę i zdjęcie profilowe Twojej strony na Facebooku. Nazwa będzie „wyszarzona” i nie będzie można w nią kliknąć, a więc przejść do profilu i zacząć obserwować konta, a to zdecydowanie zmarnowana okazja na rozbudowę społeczności także na Instagramie. Jeżeli nazwa będzie zbyt długa, zostanie skrócona, a w miejsce uciętych znaków pojawi się wielokropek. Co ważniejsze, jeśli nie połączysz istniejącego już konta na Instagramie ze swoim fanpagem lub Menedżerem firmy, nie będzie...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!