Legendy Polskie według Allegro

Case study

Legendy Polskie to niestandardowy projekt z pogranicza kultury i reklamy, którego koncept stworzyło Allegro we współpracy z Platige Image i Fish Ladder.

Projekt przedstawia na nowo znane, tradycyjne polskie historie w sposób atrakcyjny i zrozumiały dla młodego odbiorcy, żyjącego w świecie internetu i mediów społecznościowych. Z pozoru dawne opowieści są tak naprawdę uniwersalne i wiele mówią także o nas, współczesnych Polakach.

Idea/insight

Reklama w tradycyjnym ujęciu powoli przechodzi do przeszłości. Oglądamy coraz mniej telewizji na rzecz treści w internecie. Dzisiaj rzadko kto jest w stanie przebrnąć przez 15-minutowy blok reklamowy. Postanowiliśmy pokazać, że marka może tworzyć takie treści, które widzowie sami będą chcieli oglądać i, co więcej, dzielić się nimi ze znajomymi czy rodziną. Bardzo wiele marek sponsoruje różnorodne wydarzenia kulturalne i popkulturowe. My robimy to samo, z tą tylko różnicą, że jesteśmy jednocześnie sponsorem i producentem. Staramy się w delikatny sposób tworzyć jakiś rodzaj e...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy