Łatwo, bezboleśnie, przyjemnie – czyli 5 zasad podejścia do komunikacji opartej na skutecznej strategii digitalowej

Temat numeru Skuteczna sprzedaż w internecie dla małej i średniej firmy

Zasad i wskazówek związanych z tym, jak postępować, planując skuteczną strategię, digitalową jest w zasadzie nieskończoność. Jeszcze niespełna 5 lat temu powszechne w agencjach komunikacyjnych było podejście „ATL-first”, a „digital jakoś się dorobi”. Dziś w ramach samego digitalu mamy o wiele więcej punktów styku niż w tradycyjnie pojmowanej komunikacji cross-channel.

Zadziwia to, że chyba  już w siódmym „roku mobile” marketerom zajmującym się komunikacją tak trudno jest przestawić się z myślenia o digitalu jako o elemencie układanki, który ma pasować do pozostałych touchpointów na poziomie przekazu do myślenia o strategiach digitalowych jako o osobnym uniwersum. Komplementarnym i budującym synergię z całokształtem działań marketingowych, ale o środowisku o złożonej architekturze narzędzi i platform, które nie działają i nie powinny działać w oderwaniu od siebie.

POLECAMY

Poniżej kilka zasad, może bardziej obserwacji związanych z tym...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy