Kampanie remarketingowe oraz strategia z landing page’ami dla powracających użytkowników

Marketing i sprzedaż

Remarketing Lists for Search Ads (RLSA) to nic innego jak funkcjonalność pozwalająca dostosowywać stawki w sieci wyszukiwania z myślą o użytkownikach, którzy wcześniej odwiedzili Twoją witrynę, i umożliwiająca wyświetlanie im spersonalizowanych reklam w wynikach wyszukiwania Google oraz u partnerów wyszukiwania. Warto znać mechanizm tego rozwiązania i płynące z niego korzyści, a także pamiętać o kilku elementach.

Co należy zrobić, aby uruchomić kampanię remarketingową w wyszukiwarce? W pierwszej kolejności trzeba utworzyć odpowiednią listę remarketingową poprzez dodanie do witryny tagu remarketingowego AdWords lub udostępnić listę remarketingową stworzoną w Google Analytics.

POLECAMY

Działanie RLSA najlepiej obrazuje poniższy schemat: Funkcjonalność RLSA możemy zastosować we wszystkich typach kampanii emitowanych w wyszukiwarce na urządzeniach stacjonarnych oraz mobilnych.

RLSA – dla kogo i w jakim celu?

Dla wszystkich, którzy chcą poprawić efektywność prowadzonych działań kampanijnych,...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy