Facebook – niezbędny kanał komunikacji każdego marketera
Reklama na Facebooku pojawiła się ok. 4 lata temu. Przez ten czas zmieniła się diametralnie, od zwykłej wizerunkowej promocji postów po coraz to bardziej zaawansowane formy, jak np. remarketing dynamiczny czy pozyskiwanie leadów bezpośrednio z poziomu platformy.
POLECAMY
Marketer starający się osiągnąć jak najlepsze wyniki powinien zastanowić się, czy naprawdę wykorzystuje potencjał mediów społecznościowych w pełni, czy rzeczywiście działania jego marki wykorzystują najnowsze możliwości, jakie oferuje Facebook.
Facebook jest jednym z najbardziej zasięgowych portali w Polsce. Według badania Gemius/PBI za październik 2016 r. Facebook jest drugą najczęściej wykorzystywaną platformą w Polsce pod kątem liczby internautów i liczby wyświetleń – wyprzedza znacząco takich gigantów, jak Onet czy Wirtualna Polska.
Dodając do tego możliwości targetowania, różnorodność celó...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!