Kampania Facebook: Krok po kroku

Temat numeru

Social media wykorzystywane są już obecnie praktycznie przez każdą markę zarówno do kontaktów z klientami, jak i jako komunikacja produktowa. Jednak czy marketerzy wykorzystują całkowity potencjał mediów społecznościowych jako kanał reklamowy?

Facebook – niezbędny kanał komunikacji każdego marketera

Reklama na Facebooku pojawiła się ok. 4 lata temu. Przez ten czas zmieniła się diametralnie, od zwykłej wizerunkowej promocji postów po coraz to bardziej zaawansowane formy, jak np. remarketing dynamiczny czy pozyskiwanie leadów bezpośrednio z poziomu platformy. 

POLECAMY

Marketer starający się osiągnąć jak najlepsze wyniki powinien zastanowić się, czy naprawdę wykorzystuje potencjał mediów społecznościowych w pełni, czy rzeczywiście działania jego marki wykorzystują najnowsze możliwości, jakie oferuje Facebook.

Facebook jest jednym z najbardziej zasięgowych portali w Polsce. Według badania Gemius/PBI za październik 2016 r. Facebook jest drugą najczęściej wykorzystywaną platformą w Polsce pod kątem liczby internautów i liczby wyświetleń – wyprzedza znacząco takich gigantów, jak Onet czy Wirtualna Polska.

Dodając do tego możliwości targetowania, różnorodność celów...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy